Nowy Dwór Mazowiecki

Treść strony

WITKAC.pl - generator wniosków

Od 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim wprowadza się elektroniczny generator wniosków WITKAC.pl  dla wszystkich otwartych konkursów ofert oraz dotacji udzielanych w formie pozakonkursowej, tzw. małe granty. 
Platforma WITKAC.pl to unikalne narzędzie, znacznie ułatwiające współpracę urzędów z organizacjami pozarządowymi. Jest to kompleksowy system informatyczny usprawniający m.in. ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. 
Korzystanie z platformy znacząco zmniejsza liczbę błędów formalnych i rachunkowych popełnianych przez oferentów. Znacząco przyspiesza to pracę na etapie oceny ofert, co przekłada się na możliwość szybszego kontraktowania zlecanych zadań. Wdrożenie platformy pozwala na przesyłanie informacji pomiędzy urzędem a zleceniobiorcą on-line, co przyspiesza komunikację.

Organizacja zamierzająca złożyć ofertę w ramach otwartego konkursu ofert lub w trybie pozakonkursowym, tzw. małe granty dokonuje rejestracji profilu w systemie witkac.pl.

Przydatne instrukcje:

Metryka

  • Autor Ewa Boczkowska

Kontakt

Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 51-22-000, (22) 51-22-222
Fax (22) 51-22-101
e-mail: sekretariat@nowydwormaz.pl

Adres do e-doręczeń: AE:PL-29820-74578-GUFRI-13

Urząd Miejski otwarty jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

  • Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów codziennie do godz. 15:00.
  • Wydział Organizacji Urzędu - Sekretariat oraz Wydział Spraw Obywatelskich pracują w czwartki do godz. 20.00.
  • Wtorek jest dniem wewnętrznym w Wydziale Spraw Obywatelskich – interesanci nie są wtedy obsługiwani.
[obiekt mapy] Lokalizacja Nowego Dworu Mazowieckiego na mapie