Nowy Dwór Mazowiecki

Treść strony

Ułatwienia w kwestiach meldunkowych

Wydział Spraw Obywatelskich uprzejmie przypomina, że od początku tego roku wszystkie sprawy związane z obowiązkiem meldunkowym można załatwić podczas jednej wizyty w urzędzie. A zatem, nie ma potrzeby wymeldowania się w jednym urzędzie, aby w drugim móc się zameldować. Wszystkie te czynności można załatwić w tym samym urzędzie,  w którym dokonujemy meldunku.

Formalności meldunkowych można również dokonać przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej, ale nie musi być to forma notarialna. Ustanowiony pełnomocnik może zarówno zameldować, jak i wymeldować osobę z miejsca stałego pobytu oraz z miejsca pobytu czasowego, trwającego ponad 3 miesiące.

Wzór pełnomocnictwa oraz wszystkie szczegółowe i aktualne informacje dotyczące spraw meldunkowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej lub pod nr tel. (22) 51 22 262 oraz (22) 51 22 265.

Kontakt

Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 51-22-000, (22) 51-22-222
Fax (22) 51-22-101
e-mail: sekretariat@nowydwormaz.pl

Adres do e-doręczeń: AE:PL-29820-74578-GUFRI-13

Urząd Miejski otwarty jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

  • Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów codziennie do godz. 15:00.
  • Wydział Organizacji Urzędu - Sekretariat oraz Wydział Spraw Obywatelskich pracują w czwartki do godz. 20.00.
  • Wtorek jest dniem wewnętrznym w Wydziale Spraw Obywatelskich – interesanci nie są wtedy obsługiwani.
[obiekt mapy] Lokalizacja Nowego Dworu Mazowieckiego na mapie