Nowy Dwór Mazowiecki

Treść strony

Komunikat Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki

Nowy Dwór Mazowiecki 30 września 2024

KOMUNIKAT

Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki informuje, że w dniu 18 września 2024 w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego została opublikowana Uchwała nr VI/35/2024 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 17 września 2024 w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego. Od dnia 3 października 2024 podmioty uprawnione do ubiegania się o uzyskanie dotacji mogą składać wniosek o dofinansowanie na zasadach określonych w uchwale o której mowa powyżej.

Burmistrz

/-/ Sebastian Sosiński

Kontakt

Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 51-22-000, (22) 51-22-222
Fax (22) 51-22-101
e-mail: sekretariat@nowydwormaz.pl

Adres do e-doręczeń: AE:PL-29820-74578-GUFRI-13

Urząd Miejski otwarty jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

  • Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów codziennie do godz. 15:00.
  • Wydział Organizacji Urzędu - Sekretariat oraz Wydział Spraw Obywatelskich pracują w czwartki do godz. 20.00.
  • Wtorek jest dniem wewnętrznym w Wydziale Spraw Obywatelskich – interesanci nie są wtedy obsługiwani.
[obiekt mapy] Lokalizacja Nowego Dworu Mazowieckiego na mapie