Ułatwienia w kwestiach meldunkowych
Wydział Spraw Obywatelskich uprzejmie przypomina, że od początku tego roku wszystkie sprawy związane z obowiązkiem meldunkowym można załatwić podczas jednej wizyty w urzędzie. A zatem, nie ma potrzeby wymeldowania się w jednym urzędzie, aby w drugim móc się zameldować. Wszystkie te czynności można załatwić w tym samym urzędzie, w którym dokonujemy meldunku.
Formalności meldunkowych można również dokonać przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej, ale nie musi być to forma notarialna. Ustanowiony pełnomocnik może zarówno zameldować, jak i wymeldować osobę z miejsca stałego pobytu oraz z miejsca pobytu czasowego, trwającego ponad 3 miesiące.
Wzór pełnomocnictwa oraz wszystkie szczegółowe i aktualne informacje dotyczące spraw meldunkowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej lub pod nr tel. (22) 51 22 262 oraz (22) 51 22 265.