Nowy Dwór Mazowiecki

Treść strony

Ułatwienia w kwestiach meldunkowych

Wydział Spraw Obywatelskich uprzejmie przypomina, że od początku tego roku wszystkie sprawy związane z obowiązkiem meldunkowym można załatwić podczas jednej wizyty w urzędzie. A zatem, nie ma potrzeby wymeldowania się w jednym urzędzie, aby w drugim móc się zameldować. Wszystkie te czynności można załatwić w tym samym urzędzie,  w którym dokonujemy meldunku.

Formalności meldunkowych można również dokonać przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej, ale nie musi być to forma notarialna. Ustanowiony pełnomocnik może zarówno zameldować, jak i wymeldować osobę z miejsca stałego pobytu oraz z miejsca pobytu czasowego, trwającego ponad 3 miesiące.

Wzór pełnomocnictwa oraz wszystkie szczegółowe i aktualne informacje dotyczące spraw meldunkowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej lub pod nr tel. (22) 51 22 262 oraz (22) 51 22 265.

« wstecz

Kontakt

Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 51-22-000, (22) 51-22-222
Fax (22) 51-22-101
sekretariat@nowydwormaz.pl

Pracuje w następujących godzinach: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: od godz. 8.00 do 16.00.

Urząd Stanu Cywilnego w Nowym Dworze Mazowieckim przyjmuje interesantów: w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. 8:00-15:00.

Wydział Spraw Obywatelskich w Nowym Dworze Mazowieckim przyjmuje interesantów: w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. 8:00-15:00.

[obiekt mapy] Lokalizacja Nowego Dworu Mazowieckiego na mapie