Nowy Dwór Mazowiecki

Treść strony

Uwaga Przedsiębiorcy!

Uprzejmie informuję, że w dniu 30 września br. upływa termin wpłaty III raty za sprzedaż napojów alkoholowych.
Z uwagi na to, że dzień 29 i 30 września br. przypada na sobotę i niedzielę, dlatego też proszę o zwrócenie uwagi na to, aby opłata za sprzedaż napojów alkoholowych znalazła się na rachunku gminy w terminie do dnia 28 września br. (piątek).
Informuję Państwa, że opłaty za sprzedaż napojów alkoholowych, które wpłyną na rachunek gminy po dniu 30 września br. będą traktowane jak opłaty uiszczone po terminie, co z mocy art. 18 pkt.12 ust.5 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi skutkuje wygaśnięciem zezwolenia.

Nr rachunku bankowego, na który należy wnosić opłaty:
35 8009 1062 0016 4119 2007 0001

Dodatkowe informacje udzielane są w Wydziale Spraw Obywatelskich - pok. 227 Nr tel. (22) 5122266.

Kontakt

Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 51-22-000, (22) 51-22-222
Fax (22) 51-22-101
e-mail: sekretariat@nowydwormaz.pl

Adres do e-doręczeń: AE:PL-29820-74578-GUFRI-13

Urząd Miejski otwarty jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

  • Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów codziennie do godz. 15:00.
  • Wydział Organizacji Urzędu - Sekretariat oraz Wydział Spraw Obywatelskich pracują w czwartki do godz. 20.00.
  • Wtorek jest dniem wewnętrznym w Wydziale Spraw Obywatelskich – interesanci nie są wtedy obsługiwani.