Nowy Dwór Mazowiecki

Treść strony

Miasto w projekcie InterRevita

Jako miasto chcemy nieustannie się uczyć, dlatego przystąpiliśmy do projektu InterRevita, w efekcie którego – w oparciu o doświadczenia europejskie – powstanie nowy program rewitalizacji. Jest to dokument strategiczny - kluczowy w późniejszym pozyskiwaniu środków zewnętrznych na wypracowane rozwiązania. Celem programu, jak i całego projektu ma być po prostu lepsze życie w małych i średnich miastach.

Nowy Dwór Mazowiecki, mimo dynamicznego rozwoju, wciąż boryka się z problemami, których część zależna jest od położenia w obszarze metropolitalnym. Wypływ wysoko wykwalifikowanych pracowników, brak utożsamiania się z miastem przez nowych mieszkańców, starzenie się społeczeństwa – szczególnie widoczne na niektórych osiedlach, zanikanie relacji sąsiedzkich – to sprawy, z którymi będziemy się mierzyć. Już czujcie się Państwo zaproszeni do prac nad dokumentem.

Do programu złożono 134 wnioski w całej Europie, dofinansowanie otrzymały 72 projekty – w tym zaledwie 3 z Polski. W obszarze problemowym projektu InterRevita będziemy wymieniać się doświadczeniami z przedstawicielami Litwy, Łotwy, Belgii, Hiszpanii i Włoch.

Wymiana doświadczeń, dobrych praktyk i zastosowanie ich wraz z szeroką partycypacją społeczną posłuży do określenia założeń działań rewitalizacyjnych.

Metryka

  • Autor Martyna Oleśkiewicz
  • Mężczyźni i kobiety siedzący przybiurkach zwróceni twarzami w stronę ekranu, na którym wyświetlana jest mapa Europy.

Kontakt

Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 51-22-000, (22) 51-22-222
Fax (22) 51-22-101
e-mail: sekretariat@nowydwormaz.pl

Adres do e-doręczeń: AE:PL-29820-74578-GUFRI-13

Urząd Miejski otwarty jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

  • Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów codziennie do godz. 15:00.
  • Wydział Organizacji Urzędu - Sekretariat oraz Wydział Spraw Obywatelskich pracują w czwartki do godz. 20.00.
  • Wtorek jest dniem wewnętrznym w Wydziale Spraw Obywatelskich – interesanci nie są wtedy obsługiwani.