Nowy Dwór Mazowiecki

Banery

Treść strony

Od 26 lutego do 5 marca w Wydziale Spraw Obywatelskich będą obsługiwane tylko sprawy bardzo pilne

W dniach od 26.02.br. do 5.03.br. w związku z ograniczonymi zasobami kadrowymi w Wydziale Spraw Obywatelskich (meldunki, dowody osobiste) będą obsługiwane wyłacznie sprawy niecierpiące zwłoki (bardzo pilne).
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego tel. 22 51 22 261, lub tel. 22 51 22 262, komunikacji e-mail: maria.stawicka@nowydwormaz.pl lub urszula.kleniewska@nowydwormaz.pl a przede wszystkim do korzystania z platformy e-PUAP.
Przypominamy Państwu, że wiele spraw z zakresu działania Wydziału Spraw Obywatelskich można załatwić bez konieczności osobistego stawiennictwa w Urzędzie. 
1. Dowody osobiste: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty.
2. Meldunki: https://www.gov.pl/web/gov/zamelduj-sie-na-pobyt-staly-lub-czasowy-dluzszy-niz-3-miesiace, https://www.gov.pl/web/gov/wymelduj-sie-z-pobytu-stalego, https://www.gov.pl/web/gov/wymelduj-sie-z-pobytu-czasowego.
3. Wnioski do CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl.

Przepraszamy za utrudnienia.

« wstecz

Kontakt

Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 51-22-000, (22) 51-22-222
Fax (22) 51-22-101
sekretariat@nowydwormaz.pl

Pracuje w następujących godzinach:
poniedziałek:
od godz. 9.00 do 17.00
wtorek, środa, czwartek, piątek:
od godz. 8.00 do 16.00

[obiekt mapy] Lokalizacja Nowego Dworu Mazowieckiego na mapie

Newsletter