Konsultacje Programu Współpracy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na rok 2023
Zapraszamy organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 ze zm.) działające na terenie gminy Nowy Dwór Mazowiecki do udziału w konsultacjach projektu programu współpracy.
Forma konsultacji to pisemne zgłaszanie stanowisk. Opinie, uwagi i wnioski do projektu należy zgłaszać na adres e-mail: ngo@nowydwormaz.pl lub w budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Zakroczymskiej 30, pokój 120, I piętro.
Uprawnionymi do udziału w konsultacjach są działające na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki organizacje, mające wpisaną w działalności statutowej dziedzinę, w której przeprowadzane są konsultacje.
Konsultacje rozpoczynają się dnia 10 listopada 2022 r. i zostaną zakończone w dniu 18 listopada 2022 r.
Projekt programu został zamieszczony na stronie internetowej www.nowydwormaz.pl w zakładce organizacje pozarządowe oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. Zakroczymskiej 30 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Wyniki konsultacji podane zostaną do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.nowydwormaz.pl stosownej informacji.
Organizacje uczestniczące w konsultacjach zobligowane są do podania, wraz ze zgłoszonym stanowiskiem, informacji dotyczących ich nazwy, adresu, wskazania celów statutowych, osoby wyznaczonej do kontaktu, a także danych takich jak nr telefonu, e-mail lub innej formy kontaktu zwrotnego.
- autor: Ewa Boczkowska