Nowy Dwór Mazowiecki

Treść strony

Od 26 lutego do 5 marca w Wydziale Spraw Obywatelskich będą obsługiwane tylko sprawy bardzo pilne

W dniach od 26.02.br. do 5.03.br. w związku z ograniczonymi zasobami kadrowymi w Wydziale Spraw Obywatelskich (meldunki, dowody osobiste) będą obsługiwane wyłacznie sprawy niecierpiące zwłoki (bardzo pilne).
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego tel. 22 51 22 261, lub tel. 22 51 22 262, komunikacji e-mail: maria.stawicka@nowydwormaz.pl lub urszula.kleniewska@nowydwormaz.pl a przede wszystkim do korzystania z platformy e-PUAP.
Przypominamy Państwu, że wiele spraw z zakresu działania Wydziału Spraw Obywatelskich można załatwić bez konieczności osobistego stawiennictwa w Urzędzie. 
1. Dowody osobiste: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty.
2. Meldunki: https://www.gov.pl/web/gov/zamelduj-sie-na-pobyt-staly-lub-czasowy-dluzszy-niz-3-miesiace, https://www.gov.pl/web/gov/wymelduj-sie-z-pobytu-stalego, https://www.gov.pl/web/gov/wymelduj-sie-z-pobytu-czasowego.
3. Wnioski do CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl.

Przepraszamy za utrudnienia.

Kontakt

Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 51-22-000, (22) 51-22-222
Fax (22) 51-22-101
e-mail: sekretariat@nowydwormaz.pl

Adres do e-doręczeń: AE:PL-29820-74578-GUFRI-13

Urząd Miejski otwarty jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

  • Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów codziennie do godz. 15:00.
  • Wydział Organizacji Urzędu - Sekretariat oraz Wydział Spraw Obywatelskich pracują w czwartki do godz. 20.00.
  • Wtorek jest dniem wewnętrznym w Wydziale Spraw Obywatelskich – interesanci nie są wtedy obsługiwani.