Informacja w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego dla osób fizycznych w 2021 r.
Uprzejmie informujemy, iż decyzje podatkowe na rok 2021 na podatek od nieruchomości, rolny, leśny dla osób fizycznych są w trakcie wysyłki i roznoszenia.
Decyzje podatkowe doręczane są przez pracowników urzędu za zwrotnym potwierdzeniem odbioru pod wskazane przez podatników adresy korespondencyjne.
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną akcja prowadzona będzie w pełnym reżimie sanitarnym, z zachowaniem odpowiednich środków ochrony.
Decyzje niedoręczone przez pracowników Urzędu Miejskiego są wysyłane listami poleconymi za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., na adresy korespondencyjne wskazane przez podatników.
Prosimy także zwrócić uwagę na nowy numer konta bankowego podany na decyzji, jest to indywidualny numer rachunku bankowego nadany dla podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego.
Dla pozostałych opłat aktualność zachowują dotychczasowe rachunki bankowe.
Termin do zapłaty pierwszej raty macie Państwo 14 dni od doręczenia decyzji.
Wszelkich wyjaśnień i odpowiedzi na pytania w tej sprawie udzielamy pod numerami telefonu: (22) 51 22 127, (22) 51 22 128, (22) 51 22 282, (22) 51 22 125.