Wizyta licealistów w Hotelu Royal
Czemu służą wizyty licealistów z Modlina Twierdzy w Hotelu Royal?
Uczniowie kl.I a LO wraz z wychowawcą p. Ewą Szmytkowską oraz p. Krystyną Węcławiak gościli w grudniu 2012 r. w Hotelu Royal. Celem wycieczki było rozwijanie zainteresowań zawodowych. Po oficjalnym powitaniu przez p. Dorotę Poziemską - dyrektora hotelu, przedstawiono uczniom pracowników marketingu, obsługi klienta i PR. Podczas oglądania pięknego wnętrza hotelowych pomieszczeń, dowiedzieliśmy się, że wszystkie działy związane z funkcjonowaniem Hotelu Royal wymagają umiejętności posługiwania się językiem obcym. Wiąże się to z podstawową działalnością obiektu, nastawioną na obsługę gości zagranicznych, pracujących na lotnisku Warszawa - Modlin, ale nie tylko. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od dużej sali konferencyjnej, która może pomieścić około 300 osób. Jest to obiekt transferowy i biznesowy, gdzie firmy organizują szkolenia i konferencje. Jego wyposażenie to ekran, flipchart, mównica, stół oraz barek z kawą i herbatą, przygotowany zgodnie z zamówieniem klienta. Odpowiednie osoby, pracujące w hotelu, muszą umiejętnie zarządzać obłożeniem, czyli sprzedażą sal na bale, uroczystości rodzinne, studniówki. Obejrzeliśmy wyposażenie rekreacyjne hotelu, które jest do dyspozycji gości, nawet tych, którzy przyszli tylko na kawę. Część rekreacyjna każdego hotelu jest jednym z elementów kategoryzacji. Każda kolejna gwiazdka wiąże się z wyposażeniem, a wszystko po to, by klienci byli zadowoleni. Obejrzeliśmy też stylowe wyposażenie pokoju oraz łazienki. W drugiej części wizyty w hotelu mieliśmy krótki wykład na temat zachowania się przy stole, a potem zjedliśmy smaczny obiad w sali restauracyjnej.
Metryka
- Autor Koło Dziennikarskie