Kurs efektywnej komunikacji z klientem w ZS2
W dniach 10-11 stycznia 2014r. uczniowie Zespołu Szkół nr 2 (zarówno szkoły dziennej, jak liceum ogólnokształcącego dla dorosłych) pracowicie spędzali czas, zdobywając wiedzę na kursie "Efektywnej komunikacji z klientem", prowadzonym przez trenera, p. Michała Lassotę z Centrum Kształcenia Zacisze z Warszawy. Szkolenie zorganizowała p. Renata Jastrzębska, nauczyciel przedmiotów zawodowych.
Tematyka kursu - rozległa i ciekawa:
1. Sposoby komunikowania się między ludźmi,
2. Znaczenie mowy ciała, gestów, mimiki, spojrzenia,
3. Budowanie pierwszego wrażenia,
4. Prezentacja siebie i oceny innych w celach wykorzystania tych umiejętności dla celów sprzedażowych.
Prowadzenie negocjacji i radzenie sobie z różnymi typami klientów przyda się każdemu z uczestników zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Warsztatowa forma zajęć pozwoliła na przełamanie barier wśród uczestników, zmusiła uczestników do przemyśleń, a na koniec do wyznaczenia sobie osobistych celów, np. w kwestii komunikowania się.
To już trzeci rodzaj kursu przeprowadzony w ZS2 w ciągu roku, który daje możliwość zdobycia nowych umiejętności i lepszego startu w przyszłość.
Metryka
- Autor R. Jastrzębska