Przywracamy normalne godziny pracy Urzędu Miejskiego
Od poniedziałku, 25 maja 2020 roku Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim przywraca normalne godziny pracy.
Obsługa interesantów będzie odbywać się wg. następujących zasad.
- Bezpośrednia obsługa mieszkańców prowadzona będzie jedynie w Urzędzie Stanu Cywilnego i Wydziale Spraw Obywatelskich. W USC jednocześnie obsługiwana będzie jedna osoba, a w Wydziale Spraw Obywatelskich dwie osoby.
- Klient Urzędu, którego stawiennictwo w urzędzie jest niezbędne może się umówić z urzędnikiem telefonicznie na określoną godzinę w określonym dniu i zostać obsłużonym osobiście.
- Liczba klientów przebywających jednocześnie w Urzędzie pozostanie ściśle ograniczona. Nad tą kwestią, przy wejściu do Urzędu czuwać będzie ochrona.
- Pisma do Burmistrza Miasta i Urzędu Miejskiego nadal należy składać do specjalnie przygotowanej urny, ustawionej przy wejściu do Urzędu. Uwaga! Dokumenty będą przyjmowane BEZ POTWIERDZENIA ODBIORU.
Jednocześnie zachęcamy do kontaktu telefonicznego, wiadomości e-mail i korzystania z platformy e-PUAP.
Urząd będzie czynny w poniedziałki od 9.00 do 17.00, od wtorku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.
Osoby wchodzące do Urzędu będą musiały zdezynfekować ręce, a także posiadać zasłonięte usta oraz nos.
W pozostałych sprawach prosimy o kontakt z Punktem Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim tel. 22 51 22 000, 22 51 22 222, e-mail: sekretariat@nowydwormaz.pl.